woensdag 12 januari 2011

My first award!

Hallo allemaal!,

Ik heb dinsdag mijn eerste award ontvangen van Karin:

Bedankt Karin! Ik ben er heel blij mee! Karin heeft me deze award gegeven omdat ik nog maar pas bezig ben en wel een duwtje in de rag kan gebruiken.
Het is ook de bedoeling dat ik de award doorgeef aan andere bloggers die nog maar pas hun eigen blog gestart zijn. Jammergenoeg ken ik niet zo veel nieuwe bloggers...
Dus heb ik besloten hem te geven aan blogs waar ik regelmatig eens ga kijken en waar ik veel inspiratie opdoe. Ga eens op hun blogs kijken:
Myriam
Anne-Marije
Jaqueline
Anne-Marie
Greet
Janet
Nadia
Anneke

Ik had hem ook heel graag weer aan Karin terug willen geven, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is ...

Groetjes, Evy

*****

Hello!

I've received my first blog-award from Karin!
I'm verry happy with it, thank you Karin! Karin gave me this award because i'm still a "starting-blogger". Now i have to give it to other starting people. But i don't know a lot of them, so i changed it a bit and i want to give it to people with a great blog where i stop often when i'm looking for inspiration. So take a look @ their blogs:

Myriam
Anne-Marije
Jaqueline
Anne-Marie
Greet
Janet
Nadia
Anneke

I'd like to return it to karin, but i'm afraid it's against the rules ;-)

Bye, Evy

4 opmerkingen:

  1. Bedankt, Evy. Heel lief van je en ik ben er erg blij mee. Ik zet hem morgen op mijn blog.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Evy,

    heel erg leuk en ik hem hem op mijn blog geplaatst.

    groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend bedankt voor de award Evy!
    Ik ga hem onmiddellijk op mijn blog erbij zetten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award. Wat lief dat je hem aan mij doorgeeft. Ik ga hem gelijk op mijn blog zetten!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen