maandag 7 februari 2011

Challenge @ Digi's by Phooka # 3: Bling it on!

Het heeft eventjes geduurd maar hier ben ik weer met een nieuw kaartje. Vorige week heeft mijn moeder in het ziekenhuis gelegen met een blinde-darm-ontsteking en dan moet er vanalles geregeld worden en ook veel op bezoek gaan. Maar ze is nu gelukkig terug thuis (zonder blinde darm).





Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Digi's by Phooka. Het thema is deze keer "Bling it on!"
Dus we willen graag veel glitter, steentjes, kortom bling, bling zien...
Als je eens wil meedoen: kom eens kijken bij Phooka !
Ik heb gekozen voor veel Stickles en Steentjes.

De lijst met materialen volgt later. Ik heb op het moment geen stem (nachtmerrie van leerkrachten) en ik heb zo meteen een afspraak bij de dokter!

groetjes, Evy

******

Today starts another challenge @ Digi's by Phooka. The theme is : "Bling it on!"
So we want to see lots of bling bling!
If you want to join us: come take a look @ Phooka !
I've chosen for Stickles and Rhinestones.

The materials wil follow later, I'm having a sore troat and have to go to the doctor now!

bye!
Evy

4 opmerkingen:

  1. je kaartje is heel erg leuk en kleurrijk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, erg vrolijk kaartje! Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat vervelend zeg voor je moeder! Hopen dat het nu beter met haar gaat!! Je kaartje is schitterend.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie easelkaart gemaakt! Heerlijk vrolijk.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen