zaterdag 28 mei 2011

Gelukkige verjaardag!


Hoi allemaal!

Vandaag een kaartje dat ik gemaakt heb voor een vriendin van mij.
Ze woont nu al een paar jaartjes in Nederland, dus ik stuur haar ieder jaar een kaartje met haar verjaardag. Ik hoop dan ook dat ze dit kaarjte leuk gaat vinden!

Ik ga morgen fijn een dagje naar zee.
We gaan deze zomer één of twee weekjes logeren in het huis van vrienden en morgen gaan we eventjes kijken wat er precies allemaal aanwezig is, niet dat we aankomen en er geen ketels en pannen zijn ;-)

Fijn weekend nog!
groetjes, Evy

Materiaal:
  • digi: CC Design stamps gekleurd met Derwent
  • kleine groene en roze knoopjes: Paper Mania
  • roze lint met witte bolletjes: Hema
  • Creatable: Marianne Design
  • randpons: Avec
  • tekststempel: Nicole Verkoojen
  • stickles: roze
  • designpapier: Paper Mania: Memory Lane
  • witte Cardstock
  • bloemenponsen: Nellie Snellen, Kruidvat en Picture Punch
  • Lichtroze plakparels
  • groene splitpen met witte stippen: Xenos

6 opmerkingen:

  1. nou die zal ze wel leuk vinden evy, ik wel in ieder geval.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, Evy! Je vriendin vind deze kaart vast leuk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart hoor daar zal ze super blij mee zijn groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart voor je vriendin. prachtig papier en mooie details.

    Groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen