donderdag 11 augustus 2011

I'm back!

Hoi allemaal!


Het heeft eventjes geduurd, maar ik ben terug van de zee!
En wat zie ik: ik heb de challenge bij Nadia gewonnen met mijn onderstaande eend-kaart!
Zeg nu zelf, dan is thuis komen toch niet meer zo erg he?
En ik heb meteen maar een mailtje gestuurd naar Nadia, want er hangt een superleuk stempeltje aan vast ... Ben benieuwd!


Ook heb ik van Karin een hele mooie digi mogen ontvangen. Heel erg bedankt Karin!
Dus 2 welkom thuis-cadeautjes: super!

groetjes, Evy




3 opmerkingen:

  1. Ooh heerlijk zeg even uitwaaien aan zee. Nu lekker nagenieten.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool pictures, thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi,
    Gefeliciteerd met het winnen van je Candy en welkom terug in bloggerland.
    Ik kwam jou net tegen op de blog van Marianne Design en oh oh ik ben zo nieuwsgierig dat ik maar eens kom kijken, je hebt een geweldig mooie blog,met goede inspiratie voor mij waar ik altijd iets mee kan doen.
    Ik ben dan ook volger geworden en zou het leuk vinden als je een tegen bezoekje wilt brengen en misschien volger bij mij wilt worden.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen