maandag 7 mei 2012

Winner!

Hoi allemaal!

Ik zie net dat ik (weer) een challenge bij Pollycraft gewonnen heb!
Het was een sketch-challenge en ik heb gewonnen  met deze kaart.

Ik heb ook nog een candy gewonnen bij All That Scraps . Ik weet nog niet welke stempelset het zal worden,
maar als ik hem heb ontvangen laat ik het zeker aan jullie zien!

Ik ben nog altijd aan het wachten op een antwoord van Paper Play Challenges....
Maar ik denk niet dat ik ooit mijn prijsje daarvan zal zien :-(

Och ja, ik ben eigenlijk al heel erg blij met mij nieuwe Pollycraft digi! ;-)

Groetjes, 


*******


Hello!

I just found out that i've won the sketch-challenge @ Pollycraft (again ;-))!
This is the winning card.

I've also won a candy @ All That Scraps. Don't know which of the 2 stamp sets,
but i'll definately show you a pic when i've received it! 


I'm still waiting for an answer from Paper Play Challenges... 
But i don't think i'll ever see my prize :-( 

Oh, well, i'm happy with my new Pollycraft-digi! ;-)

Bye, 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten