zaterdag 4 augustus 2012

ATS: Gnomeo


Hoi allemaal!

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik voor mijn oom gemaakt heb.
Hij wordt morgen 70 en we gaan samen met de familie gezellig fietsen naar Thorn. 
Mijn oom houdt heel veel van vissen, wel eerder in een aquarium dan in een vijver, maar ik vond dit prentje toch ook toepasselijk.

Groetjes,




Hi everyone!

Today I want to show you a card that I've made for my uncle.
He's becomming 70 and tomorrow we are going with the whole family for a fun bike-trip to Thorn.
My uncle loves fish, but rather in an aquarium than in a pond, but I thought this little picture suited too.

Hugs,





With this card i'd like to participate @ the following challenges:




7 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje Evy!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A gorgeous card Evy, love the image and design.

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super sweet, Evy! I love those papers with him and the inside is fabulous too!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This gorgeous creation is perfect for our Great Outdoors Challenge. Thanks so much for playing at Cupcake this week. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super geinig en mooi kaartje Evy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what a cutie! Love the added buttons to it! Thank you for joining us at ATS
    Hugs
    michele

    BeantwoordenVerwijderen