zondag 2 december 2012

CC Designs: Party!



Hallo! 

Nog snel een kaartje plaatsen voor ik ga slapen!
Dit kaartje heb ik gemaakt op aanvraag van een collega. Haar nichtje wordt 30 en ik mocht me helemaal uitleven, heerlijk!

Ik heb de dertig terug laten komen in de cirkel. Voor de rest zien jullie nog een mal van Marianne Design, digi van CC Designs, een knoopje, bakerstwine , een bedel en wat lint, en dat is het!

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden!

groetjes, 




Hello!

Just a quick post before I go to sleep!
I made this card by request of a colleague. Her niece is becoming 30 and I could do whatever i wanted! Love it when they say that ,-)

I have stamped the thirty in the circle. the rest as you can see are: a die-cut from Marianne Design, digi from CC Designs, a button, bakerstwine, a charm and some ribbon, and that's it!

I hope you girls like it!

Hugs, 






With this card i'd like to participate @ the following challenges:






9 opmerkingen:

  1. This is so super cute, she is going to love it! Thanks for playing with us over at ATS!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kaartje geworden! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje....heerlijke kleurtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een herlijk vrolijk kaartje..echt ene plaatje.
    bedankt voor je deelname aan Anyone for Anya..

    liefs merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! En wat heb je de verschillende details leuk verwerkt!

    Gezellig dat je deze maand meedoet met de challenge van AnMaCreatief!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute!! Thanks so much for playing along with us at ATS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhh, wat een schatje.
    Die stempels zijn ook zo leuk.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ee superleuke kaartEvy.Ik zag kaarten van jou bij de snoesjesblog. Heel erg leuke kaerten zijn dat.Ik ga je volgen. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen