dinsdag 14 oktober 2014

Het is jouw verjaardag met veertjes


Hallo!

Dit kaartje heb ik op bestelling gemaakt. Ik heb mijn geliefde veertjesstans gebruikt van Joy, daar komt ook de getallenstans vandaan. Het papier is weer maar eens van MME. De stempel is van MD. 
Het merk van de washitape weet ik niet meer, het enige dat ik me daarvan kan herinneren is dat hij totaal niet bleef plakken, haha! 




Ik weet niet wat jullie plannen voor vandaag zijn, werken heb ik zo'n vermoeden ;-)
Dat ga ik ook doen, alleen ga ik deze namiddag naar het toneel... it's a tough job, but someone's gotta do it ;-)

Groetjes, Evy

3 opmerkingen:

  1. Leuke opzet en mooie papiertjes! Oh, sommige rolletjes washitape zijn eigenwijs he, maar het is wel een leuke toevoeging. Ik ga vanmiddag lekker shoppen, ik heb vakantie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen