zaterdag 22 november 2014

Babykaart #4: Kobe



Hallo!

Héhé, ben ik blij dat het weekend is! Ik heb een drukke week vol verbeteren, strijk inhalen, op babybezoek bij collega's, enz.... Vorige week is de vader van mijn parallelcollega gestorven en daar was deze week de begrafenis van. We staan met vier leerkrachten in het 5e leerjaar, maar met haar heb ik toch een speciale band: wij zijn ongeveer even oud en  begrijpen elkaar zonder iets te zeggen ;-) Je kan je wel voorstellen dat ik er deze week wat verloren heb bijgelopen. Langs de andere kant hoop ik dat ze toch de nodige tijd en rust neemt om dit te verwerken. Zoiets heeft nu eenmaal tijd nodig.



Alle bovenstaande redenen zorgden ervoor dat ik geen tijd heb gevonden om mee te doen aan de challenges die ik leuk vind. Gelukkig heb ik nog een babykaartje om aan jullie te laten zien. 
Zo schiet de serie wel lekker op ;-)
Het is eigenlijk een andere versie van de sobere kaart (#1 in de serie). Ik heb zo ongeveer dezelfde materialen gebruikt, enkel het papier is van 4 heures 37.

Ik hoop dat jullie van het weekend gaan genieten, ik weet dat ik dat in ieder geval zal doen!

groetjes, Evy

1 opmerking: