donderdag 5 februari 2015

52 weeks of Christmas: #3

Goedemorgen!

Het is donderdag vandaag, dus Kerstkaartentijd ;-)
Ik heb mijn hele knutselkast afgezocht, maar ik kon niks kerst-en eetachtigs vinden. Daarom heb ik maar een gewoon kaartje gemaakt.



Het vakjespapier en het blauwe papier komen uit hetzelfde blokje, van Prima Marketing. 
Daarop een label in kraftpapier. Ik heb er een stempel van Joy op gebruikt. door het gaatje een stukje lint van bij de Ici Paris Xl (nooit iets weggooien ;-)), een stukje jute-touw en een zilveren belletje. 
Persoonlijk vond ik het toen nogal kaal, dus heb ik er een paar kleine stukjes washi-tape op geplakt, enkele plaksteentjes en ook nog een stukje stempel van MD (het is dan wel een roos, maar dat was voldoende om het blauw te "breken".  En als finishing touch heb ik de rand van het kaartje nog een beetje zwart gemaakt met wat inkt.



Maak er een fijne dag van, (nog even volhouden en het is weekend ;-))

Evy











1 opmerking: