dinsdag 14 april 2015

SU Lotus Blossom #1


Hallo!

Het belooft vandaag eens stralende dag te worden en daarom ga ik deze middag zalig met mijn mama shoppen in Hasselt. Ik kijk er al naar uit, maar daarvoor zou toch eerst even gedweild moeten worden (domper op de feestvreugde ;-)) Voor de duidelijkheid: daar liggen geen knutselwinkels en daar is ook geen hobbybeurs, dus helaas voor jullie: geen foto's van de buit zoals ik hier overal zie opduiken ;-)


Het kaartje van vandaag was vrij snel klaar, en dat ben ik niet gewend. Meestal zit ik al een uur na te denken over welke papiertjes ik ga gebruiken. Maar dat was hier niet nodig. Ik wist meteen welk papier en ik heb nog niet zo heel veel kleurtjes SU-inkt, dus de combi was zo klaar. Een lintje en een paar pailletjes konden natuurlijk niet ontbreken. Ik had het nooit verwacht, maar ik denk dat ik deze bloem toch nog vaak ga gebruiken ;-)

Fijne Dag!

Evy

2 opmerkingen:

  1. Die bloem is mooi en heel bruikbaar, voor allerlei kaartjes. Deze kaart is erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is een heel mooi bloem, heb hem ook. Jouw kaart ermee is erg mooi, het achtergrondpapier past perfect!

    BeantwoordenVerwijderen