dinsdag 14 juli 2015

Workshop bij Miranda

Hallo!

Vandaag heb ik 2 kaartjes om aan jullie te laten zien! Ik ben namelijk afgelopen week naar een workshop geweest bij Miranda en daar hebben we een nieuwe techniek aangeleerd: de kissing-techniek. Ik had er wel al van gehoord, maar niet de juiste stempels in huis, dus nog nooit gedaan.....


 

Het eerste kaartje: daar hebben de sterren een mooi motiefje gekregen.



En het tweede kaartje, dat ik persoonlijk wel het leukste vind...
Het tekstballonnetje heeft een motiefje gekregen in 2 kleuren roze en op de achtergrond heb ik nog wat nep washi-tapejes gestempeld.

Ik vond het erg leuk om te doen. En nu ik de techniek ken, kan ik er ook wat meer mee experimenteren of nadenken over de volgende set stempels die ik koop ;-)

groetjes, Evy

5 opmerkingen:

  1. Weer hele gave kaarten die je ons laat zien Evy!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even terug gescrold naar je laatste werk, ik zie veel moois en veel verschillende dingen ook. Deze twee laatste zijn eenvoudig maar erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de kissing techniek echt jaren geleden een keer op een workshop geleerd. Was deze techniek helemaal vergeten! Leuk dat je hem weer naar boven hebt gehaald. Je kaarten zijn prachtig!! lekker strak en modern!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide kaartjes zijn super leuk geworden.
    Ook ik heb een lichte voorkeur voor het 2e kaartje. De kleuren hiervan spreken me iets meer aan.
    Deze techniek moet toch ook eens gaan proberen, het geeft een super leuk effect.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen