donderdag 28 januari 2016

52 Weeks to Christmas #4

Hallo!

Vandaag ben ik weer trouw op post met een kerstkaartje. Het is toch wel een beetje raar om nu kerstkaartjes te maken, met het zachte (regen-)weer van de voorbije dagen. 
Ik had deze week geen inspiratie, dus heb ik een kaartje van Jill ge-cased. Om maar niet te zeggen nagemaakt en er mijn eigen touch aan toegevoegd ;-) Maar als iets mooi is, waarom moet je het dan veranderen? 



Alle materialen zijn van SU, behalve de sequins, die had ik nog liggen (lees: rondgestrooid in de living) ;-)


Fijne dag!

Evy

17 opmerkingen:

  1. Ik vind het een geweldig mooie kaart, van deze stijl hou ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kerstkaart Evy !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, niks mis mee. Ik vind die boom erg leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart. En wat handig dat jouw knutselspullen zo voor het oprapen liggen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje! Jij zal wel een 'schitterende' living hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kerstkaartje
    heel mooi in die kleur

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd Evy. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en die stippen erachter vind ik ook erg leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed ge-cased! Hij is mooi geworden..
    Leuk dat je weer meedoet met de 52WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige CAS kerstkaart!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart in mooie kleuren. Groetjes, Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Evy!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie rustig aandoende kerstkaart Evy.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Via 52 weeks kom ik bij je terecht en ben gelijk maar je nieuwe volger geworden.
    Wat een leuk kaartje! Soms heb je even geen inspiratie en wat is er dan fijner dan een beetje hulp van een mede creatieveling te krijgen ;-)
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Evy
    Je kaartje is prachtig en wie weet komt de inspiratie snel terug.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Evy er is niets mis met liften; eerlijk gezegd lift ik zo ongeveer ALLES van Pinterest. Geneer je niet; alles is volgens mij al zo ongeveer bedacht en je geeft er toch altijd je eigen draai aan. En daarbij is het iedere keer weer anders. Dus uniek:)Ik vermeld het niet eens bij mijn kaarten op mijn blog maar dan weet je het als je nog eens kaartje van mij ziet....
    Je kaartje is prachtig; mooi CAS. Daar hou ik van!

    BeantwoordenVerwijderen