dinsdag 8 maart 2016

Guest Designer City Crafter Challenge Blog #302

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik de eer om Gast Designer te zijn bij City Crafters Challenge Blog. Het thema voor deze week is: I'm working on my PhD. Voor de mensen die net als ik niet weten wat PhD wil zeggen: Project Half Done ;-) 

Dat thema kwam eigenlijk goed uit, ik had namelijk al een hele tijd een half gemaakte kaart liggen. De bedoeling was om een kaart vol driehoekjes te maken, maar halverwege heb ik blijkbaar "het mes in het varken laten steken" zoals men hier zegt. 

Dit was wat ik al had gedaan:




En dit is wat ik er van heb gemaakt. Ik ben uiteindelijk dan toch maar niet gegaan voor een volledige kaart met driehoekjes, maar heb voor een strookje gekozen. Verder zijn alle stempels, papiertjes en dies/ponsen van Stampin' Up behalve het lintje dat kwam van bij de Veritas en de zelfgemaakte enamel dots.



Ik ben toch tevreden van het resultaat, ook al heeft het maanden geduurd voordat het kaartje af was. Je kon zelfs al gekreukte hoekjes zien, vandaar het afleidingsmanoeuvre met de stempel ;-)



Hebben jullie dat vaak; dingen die half afgewerkt blijven liggen? Bij mij is het eerder een uitzondering... Ofwel gooi ik ze meestal weg na te lang liggen?

Fijne dag!

Evy


11 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart! Heel vrolijk en leuk net de gekleurde driehoekjes. Leuk ook dat je mocht gastdesignen! Ik heb eigenlijk nooit half afgemaakten kaarten. Ik maak ze af of ik haal ze uit elkaar en leg alle papiertjes weer terug als ik niet tevreden ben. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel gaaf met die donkere achtergrond zo! Soms is het niet voor niks een phd, even laten liggen helpt af en toe :) Voortaan gewoon jezelf er even toe zetten, krijg je mooie kaartjes door dat zie je wel! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blogger is momenteel een ramp bij mij. Ik zie alleen maar blanco blokjes en weet dus niet waar ik op duw. Blijkbaar heb ik nu jullie lieve commentaren verwijderd, maar dat was écht niet de bedoeling... Sorry! Blogs inplannen gaat, maar blogger kiest zelf wanneer ze gepost worden....

      Verwijderen
  5. Fijn dat jij na mij gastdesigner bent ! Leuk kaartje .
    Bij mij blijven er regelmatig wat dingen liggen door tijdgebrek .
    Ik hoop dat blogger geen kuren meer heeft ! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Evy your card is so lovely! Thank you for gusting with us at CCCB!! I would love it if you put a translate button on your blog so I could read it too...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a lovely card, thanks for being our guest this week at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love these bright colours and strong shapes - fabulous design. Thanks for being our guest at City Crafter this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed dat je dit kaartje hebt afgemaakt, wat hij is super!

    BeantwoordenVerwijderen