woensdag 23 maart 2016

Idee&Post # 16 Hello Friend!

Hallo allemaal!

Na een drukke en toch ook een beetje droevige dag gisteren, vandaag weer een blogpost. Zoals de meeste onder jullie wel weten woon ik in België, maar ik woon gelukkig helemaal in het oosten, dus van alles wat er in Brussel gebeurd is heb ik niets of weinig gemerkt. We hebben uitstapjes op school moeten afblazen mochten geen kinderen alleen naar huis gaan. Het grootste probleem waren de kinderen, want hoe leg je zoiets uit aan kinderen, en liefst zonder paniek te zaaien? En hoe zeg je hen dat hoe vreselijk dit allemaal ook is, ze toch verder moeten en liefst positief denkend.... Ik heb het geprobeerd en geef bij deze het goede voorbeeld ;-)

Nadat ik vorige week een kaartje liet zien met een wat ouder I&P-pakket, doe ik dat deze week opnieuw ;-) De vierkantjes lagen al uitgesneden klaar, maar ik had er nog niets mee gemaakt...


Al het materiaal zat in de I&P, enkel het stukje lint komt van in de Veritas. voordat eidereen zich afvraagt wat voor winkel dat nu eigenlijk is: een Belgische keten met doe-het-zelf-materialen en accessoires. Je kan er sjaals en handtassen kopen, maar ook haak- en breigaren, knopen, lint, ritsen, noem maar op ...


Ik wens jullie een heel fijne werkweek toe, bij mij zijn het de laatste loodjes met ouderavonden en rapporten net voor de paasvakantie ....

groetjes, Evy

1 opmerking:

  1. Kei leuk kaartje, zó lekker vrolijk. Het lijkt me inderdaad heel lastig om de kinderen op en voor hun begrijpelijke manier uit te leggen wat er gebeurd is.
    Pas ben ik met een collegaatje gaan shoppen in Hasselt. En jawel... Daar ligt ook een Veritas, er ging werkelijk een wereld voor me open. Wat een geweldig leuke winkel om leuke goodies te shoppen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen