donderdag 9 maart 2017

Ik denk aan je


Goeiemorgen allemaal!

Op school mag ik dit jaar de kaartjes verzorgen die naar collega's worden gestuurd van wie een familielid een jaar geleden overleden is. Ik vind niet dat dat "echte rouwkaartjes" moeten zijn, maar ik kan natuurlijk geen fuchsia gebruiken of blije tekst. Voor deze 2 kwam ik uit bij een stempel van Marianne Design.


Ik heb de stempel eerst gëmbossed met clear poeder op waterverf-papier. Daarna ben ik er met een zachte kleur blauwe inkt en een penseel over gegaan zodat de achtergrond een kleurtje kreeg en de wegvliegende pluisjes duidelijk werden.


Dan een banner gemaakt met een tekstje en de hoekjes een beetje omgekruld. Om het helemaal af te maken heb ik wat wink of stella over de bloem en pluisjes gedaan en een paar sequins opgeplakt.

Ik hoop dat jullie ze mooi vinden,

Evy


Materiaal:
- stempel: Marianne Design
- sequins: voorraad
waterverf-papier: Water Art
- inkt en cardstock: Pool party en Mint macaron van Stampin up
- tekststempel: Marianne Design
- Wink of Stella (transparant)

3 opmerkingen:

  1. Stijlvol en een chique eenvoud. Prachtig Evy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende mooie kaartjes zijn het geworden Evy!! Ik ben vooral weg van de bovenste.
    Fijn weekend alvast!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele stijlvolle 'zachte' kaartjes, perfect voor deze gelegenheid. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen