zaterdag 9 september 2017

Nieuwe release Els Brigé!




Hallo allemaal!

Welkom bij de nieuwe release van Els Brigé! Vandaag verschijnen er twee hele mooie nieuwe sets, en ik wil jullie graag met beide sets een voorbeeld laten zien...


Op mijn eerste voorbeeldkaartje laat ik jullie de nieuwe sets gecombineerd zien. De ranonkeltjes komen uit de set "Ranonkel" en dat is een perfecte set voor de kaartenmaaksters die graag kleuren (maar je kan natuurlijk ook embossen of toon op toon stempelen!). Je hebt er ook bijpassende stansjes bij, erg handig! De tweede set "Pink Ribbon" bevat dan weer de perfecte tekstjes om beterschaps- en sterktekaarten te maken. Ik weet dat velen onder jullie daar al een hele tijd naar op zoek zijn, en deze zijn perfect! Het tekstje heb ik daar uit gekozen.


Materiaal:
- stempels: Pink Ribbon en Ranonkel
- ingekleurd met Zig Markers
- Stansjes; Pink Ribbon
- zwart en wit cardstock
- groen/wit gestreept dsp
- roze/wit bakers twine
- wit embossing poeder (SU)
- zwarte sequins
- spetters gemaakt met metallic verf van Prima Marketing


Voor mijn tweede kaartje heb ik enkel de set "Pink Ribbon" gebruikt. Het lintje zit ook in de set en hier heb ik het gecombineerd met gouden embossingpoeder, maar je kan het natuurlijk ook een eigen kleur geven. Ik denk dan meteen aan het roze van het borstkankerlintje, maar ik weet dat er verschillende organisaties zo'n lintje hebben... Het kleine tekstje bovenaan en de tekst 'beterschap' komen allebei uit dezelfde set. Zoals jullie kunnen zien zijn hier ook weer de bijpassende stansjes bij. Erg handig als je een tekstje wil laten opvallen!


Materiaal: 
- stempelset "Pink Ribbon"
- Stansjes "Pink Ribbon"
- gouden en wit embossingpoeder
- roze dsp: Action
- Metallic waterverf van Prima Marketing
- gouden sequins
- wit cardstock
- mat, gouden cardstock: Sostrene Grene


Nog een laatste belangrijk detail: Per set van stansen, stempels of buttons (ja, je leest het goed!) die er verkocht worden van de Pink Ribbon set, gaat er maar liefst 50% naar Pink Ribbon. Els wil met deze actie een mooi bedrag bij elkaar sparen, en ik hoop dat het haar verwachtingen zal overtreffen ;-)
Hieronder nog een overzicht van de nieuwe release:





En een linkje naar de webshop van Els, want hoe kan je beter aan je weekend beginnen dan met shoppen? ;-)

Maak er een heerlijk knutselweekend van, het weer is alvast perfect!

Evy



7 opmerkingen:

  1. Je hebt prachtige kaarten gemaakt met deze nieuwe sets. Heel origineel dat je met zwart 'gespetterd' hebt op je kaart. Vaak wordt dat met een kleur gedaan, maar je laat zien dat het met zwart ook mooi kan zijn. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeeldkaartjes laat je zien. Ik ben echt weg van de nieuwe teksten, dat zou zomaar eens een nieuwe favoriet kunnen worden! De ranonkels zijn mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa wat een super leuke release en je hebt er ook wat prachtigs mee gemaakt :D. Vind de tekststempels helemaal super! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten heb je gemaakt Evy. En de Pink Ribbon stempel gaat zodadelijk in mijn mandje. Geen betere reden om een mooie stempel te scoren toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt prachtige kaarten gemaakt met deze mooie nieuwe sets!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, hoe kan ik deze stempels nu weerstaan na zulke mooie voorbeelden? En dat terwijl ik helemaal geen tijd en energie heb om te knutselen. Help! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super Evy dat je in het DT van Els zit. En wat een gave kaarten heb je met die nieuwe sets gemaakt!!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen