maandag 17 september 2018

Els Brigé: Herfst

Hallo allemaal!

Het is een tijdje geleden dat ik hier iets heb gepost, maar tijdens de zomervakantie heb ik met het warme weer niets gemaakt... En daarna kwamen de voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar en werd mijn tuin eind augustus nog omgetoverd tot een leuk terrasje. Ik hoef jullie niet te vertellen dat het in stof knutselen niet zo ideaal is ;-)


Maar vandaag staat er weer een kaartje klaar van mij op het blog van Els Brigé.
Komen jullie ook een kijkje nemen? De kaartjes en andere projecten staan momenteel allemaal in het teken van de herfst.



Maak er een hele fijne dag van!

Evy

1 opmerking:

  1. Jouw kaartje even goed bekeken. Wat een gezellige herfstkaart. Leuk die twee schudgedeeltes. Maak de kaart toch weer speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen