zaterdag 22 februari 2014

Liftchallenge # 60

Hallo!

Ik had precies wel gelijk over mijn vorige kaart, ze was niet zo geweldig ;-)
Maar ik probeer dat met deze goed te maken!



Voor deze kaart heb ik me gebaseerd op de laatste challenge bij het liftchallengeblog. En ik moet eerlijk toegeven dat die me wel is bevallen. Dit was de kaart die je moest gebruiken. Ik heb geprobeerd om hem zo gedetailleerd mogelijk te liften. Let op de bloemetjes ;-) 





Nu had ik toevallig geen hartjes-stempels liggen dus ben ik gegaan voor drie mini-stempels die wel bij het thema feest horen. Door de neutrale tekstjes is de kaart dan ook voor allerlei gelegenheden geschikt, altijd handig om op voorraad te hebben. Het papier is van Prima Marketing en bestaat weer uit lekker frisse kleurtjes. Ik had geen bruin zakje, dus heb ik eentje van vellum genomen en het even geëmbosst. Nu ging ik vandaag naar het Boekensteuntje, da winkel waar ik meestal mijn spulletjes ga halen. En wat zie ik daar liggen? Juist ja: kleine bruine zakjes... Misschien moet ik er nog eentje maken met een bruine zakje ? ;-)             

groetjes, Evy








5 opmerkingen:

  1. Leuk en lekker vrolijk. En kaarten met bruine zakjes zijn altijd goed, dus ik zeg: doen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wat een lief kaartje is het geworden, en wat geinig die stempeltjes aan het lijntje. Je bloemetjes heb ik gespot, leuk zijn ze! Fijn dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke kaart! helemaal gaaf met die grote gele strik, een echte blikvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wit zakje is toch ook goed? :Leuk juist eigen inbreng. Leuke liftkaart, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief is dat geëmbossde zakje en erg leuk zijn je stempeltjes! Mooi liftkaartje, Evy en fijn te lezen dat het je goed bevallen is. Een tweede met een bruin zakje is natuurlijk welkom. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen