woensdag 9 april 2014

Hoera: poging 2


 Hallo!

Ik zie net dat het al anderhalve maand geleden is dat ik hier iets gepost heb....Voor één keer heb ik daar een wel erg goede reden voor: Mijn laptop was stuk. Vijf minuten na het opstarten werd het scherm blauw. Daar kon ik niet veel meer mee doen... 
Het heeft een goede maand geduurd voordat hij gerepareerd was. Nu mocht ik wel een pc lenen van op school, maar daar stonden niet de juiste programma's op, en ik vond het eigenlijk ook niet kunnen om hem daarvoor te gebruiken...

Vorige week waren er dan de rapporten en toetsen, met natuurlijk ook geen tijd om iets te posten. Momenteel hebben we hier vakantie, joepie!
Maar voor mij is dat ook het teken om aan de grote schoonmaak te beginnen, bah! Maar het is wel nodig, heb ik gezien....


Het kaartje van vandaag is er eentje dat ik voor mijn nicht heb gemaakt. Zij vierde vorige maand haar verjaardag en dat riep om een kaartje!

Ik ben weer voor de stans van Joy gegaan, maar deze keer met een feller papiertje en dat werkt toch beter.
De ballonnetjes zijn van MD, het papier van MME. De letters zijn stempels van Joy en nu al een favoriet.

Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als de jarige...

groetjes, Evy

2 opmerkingen:

  1. Ik in ieder geval wel. Super leuk gemaakt. Lekker vrolijk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook leuk gemaakt Evy, lekker stoer en mooi papier. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen