woensdag 29 april 2015

Happy Birthday 70 jaar!


Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes van maandag. Ik ga niet zeggen dat mijn schrik voorbij is, maar ze waren wel leuk om te lezen ;-)

Het kaartje van vandaag is er eentje dat ik al een tijdje geleden gemaakt heb. Ik heb enkele maanden geleden SU leren kennen en dit is eigenlijk het allereerste kaartje dat ik ermee gemaakt heb. Via Miranda kon ik deze leuke (retired) stempelsets op de kop tikken, en ik zag er meteen de veelzijdigheid van in ;-) 



De kleuren zijn van de in color 2013-2015 collectie, maar ik blijf ze leuk vinden en heb me dus maar een hele voorraad aangelegd ;-) Ik vraag me wel af wat de nieuwe kleuren zullen zijn? Ik gok op neon of fluo ;-) (lijkt me trouwens echt heel leuk om eens zo'n kaartje te maken!)


Toevallig passen de plaksteentjes uit de Action perfect bij de kleuren ;-) Het tekstje op de voorkant is er eentje van Marianne Design. De Houten cijfers zijn trouwens ook van in de Action. Ik zou zeggen voorraadje aanleggen! Heerlijk om mee te werken en ziet er heel leuk uit... vind ik zelf toch ;-)


Fijne dag nog!

Evy

3 opmerkingen:

  1. Je hebt m'n woordenschat uitgebreid, met je wijsheidstanden ;). Deze kaart is leuk. Ik hou van die kleuren! En de grote cijfers passen er heel goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke, vrolijke kaart! Volgens mij moet ik inderdaad dan eens binnen springen bij de Action. Houten cijfertjes komen altijd van pas. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer een fantastisch kaartje van gemaakt.
    De Action is voor vele van ons een 'gevaarlijke' winkel. Er belanden altijd meer (hobby)spulletjes in mijn mandje dan de bedoeling is.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen