maandag 27 april 2015

Party Animal #foutje baas, moet kunnen...



Goedemorgen allemaal!

Eerst het minder goede nieuws: mijn wijsheidstanden (voor de Nederlands bloggers: verstandskiezen) moeten eruit. Tijdens het schooljaar zag ik dat niet meer zitten, we krijgen namelijk inspectie... Dus is de datum vastgezet op 3 juli. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik er niet veel zin in. Ik hoor overal hororverhalen over bloedingen en ontstekingen, bah! Maar het zal wel moeten zeker?

                                    

Over naar een fijner onderwerp: kaartjes maken; De teller voor het marktje staat momenteel al op 51 kaartjes. Het begint erop te lijken ;-)
De kaartjes van vandaag heb ik ook voor het marktje gemaakt. Ik vond het stempeltje van Avery Elle zo leuk, dat ik het moest hebben. Ik heb de ballonhondjes gestempeld met SU-inkt. en het touwtje heb ik zelf getekend. Dat vond ik wel leuk.  De leuke tekst zat bij het stempeltje en ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen ;-)



Nu vragen jullie je vast af wat ik met dat "#foutje baas moet kunnen" bedoel? Wel... dan maak je eens een leuk kaartje waar je helemaal tevreden over bent. Dan verknoei je het bij de binnenkant! Ik dacht: daar stempel ik nog snel een paar hondjes in ter versiering. Ik leg de kaartjes open voor me en stempel...


 

Dom, ik weet het... Maar ik heb het zo gelaten. Vond het niet storend en zal de kaartjes open tentoonstellen zodat niemand achteraf moet klagen, haha ;-)

Fijne dag verder!

Evy


6 opmerkingen:

  1. Ze zijn geweldig Evy, ondanks de kleurverschillen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten en stempels! Zowel de ballonnen als de tekst. Hihi en het foutje, kan gebeuren. Gelukkig hoef je ze er niet opnieuw door te maken. Enne, ik had bij beide keren verstandskiezen trekken geen last van bloedingen of ontstekingen. Ik vond alleen de prikken heel erg naar (de tweede keer wist ik wat er komen ging en was ik nog nerveuzer, ik ben bang voor naalden enzo... dus ik ging heel bewust en diep adem halen om rustig te blijven. Hadden ze in de behandelkamer opeens een zuurstoffles klaargezet omdat ze dachten dat ik zou gaan hyperventileren haha!) en ik lag twee dagen knock out op de bank door de pijnmedicatie. Iedereen reageert er weer anders op. Even doorbijten, komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een enige kaartjes zijn dit! en ach dat foutje valt best mee! Als je ze bij elkaar zet lijkt het net of het zo hoort! Alvast sterkte met je verstandskiezen! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes! En foutje moet kunnen inderdaad :). Wel vrolijk zo met een ander kleurtje binnenkant toch, al was dat niet helemaal de bedoeling misschien :). Sterkte met je kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh,die ballon hondjes wat ontzettend leuk!!! Die wil ik ook hebben....
    Enne, die binnenkant... Ik ken iemand, noem geen namen, lijnt teksten perfect uit met de stempellineaal om ze vervolgens op zijn kop af te drukken op haar kaart... Iets met blond waarschijnlijk ;)
    Groetjes, Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartjes zijn echt helemaal geweldig leuk!!!
    Foutjes maken we allemaal wel eens, het blijft ook gewoon handwerk hé.
    Bij mij komt het geregeld voor dat ik bijna klaar ben met het kleuren van een afdrukje, en dan valt het kwastje uit mijn handen. Net op een plaats waar het niet meer te herstellen is. Nou... Dan komen er eerst een aantal heiligen uit strot, en vervolgens ga ik heel geduldig opnieuw beginnen met een vers afdrukje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen