donderdag 23 april 2015

Idee&Post #6

Hallo!

Vandaag nog maar eens een kaartje van de Idee&Post, de serie schiet aardig op ;-)
Dit is één van mijn favorieten, moet ik eerlijk zeggen. 


Het achtergrondpapiertje (krant) vind ik persoonlijk een van de moeilijkste om mee te werken, maar hier komt het wel goed tot zijn recht. De "hello-stans" komt van Linda en hebben we geswapt ;-) Het knoopje, de pailletten en het bakerstwine komen uit mijn voorraad.



Fijne dag nog! Ik ga vanmiddag laten onderzoeken of mijn wijsheidstanden eruit moeten. Nou, niet helemaal: de tandarts zei dat het niet de vraag was of ze eruit moeten, maar wanneer... Heel leuk, dat zou dan de 5e keer ziekenhuis opname zijn op 1,5 jaar. Ik denk dat ik records breek ;-)

Groetjes, Evy

4 opmerkingen:

  1. Dit is wel een toppertje ja! Hele leuke kaart! Het krantenpapiertje zou ook mijn favoriet zijn. Ga je deze leuke serie ook verkopen, of houd je deze voor jezelf? Succes vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend gave kaart weer Evy!
    De krant als achtergrond komt zo prima tot zijn recht en maakt er een heel stoer geheel van.
    Lieve groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wijsheidstanden, wat klinkt dat mooi! Ik heb ze niet meer, maar ik mis ze ook niet ;)

    Je kaart is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwie!!! Deze is wel héél, héél, héél gaaf!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen