maandag 25 januari 2016

Happy Birthday!

Hallo allemaal!

Enkele eenvoudige kaartjes om deze week mee te beginnen. We laten de ingewikkelde kaartjes voor verder in de week ;-)
Deze kaartjes zijn gemaakt met een embossingmal van SU, de tekstjes zijn daar ook van. De taart en het cadeautje zijn stempels van het geweldige stempelvel van de de Wibra (nooit zo'n goed koopje gedaan!) Achter de cirkels zit nog een dun gouden draadje en ik heb voor de rest nog enkele sequins gebruikt.


Het papier is ook van SU en ik heb voor deze kaartjes de laatste In Color collectie gebruikt: Watermelon Wonder, Cucumber Crush en Delightful Dijon.


Ik hoop dat jullie een fijn begin maken aan deze week. Ik krijg vandaag een stagiaire op bezoek. Ze komt voor de eerste keer, dus dat is vooral kijken, maar het is toch wel spannend. Al denk ik dat het spannender is voor haar dan voor mij ;-)

groetjes, Evy


2 opmerkingen: