zaterdag 23 januari 2016

Idee&Post #14: Home is where the heart is!

Hallo allemaal!

Vorige week kwam de nieuwe Idee&Post uit en daar heb ik heel lang naar uitgekeken ;-)
Ik ben er het afgelopen weekend mee aan de slag gegaan en dit is het resultaat:


Ik heb er meteen maar even (ahum) een schudkaartje van gemaakt. Alle materialen zijn van de I&P, alleen het lintje is van SU en de enamel dots heb ik weer zelf gemaakt. Ik zie wel dat ze op de foto feller zijn dan in het echt.


Ik vind het zelf een leuk kaartje en ik heb ook al meteen een bestemming: twee huizen verder is er een tijdje terug een jong koppeltje komen wonen en ik wou al lang een kaartje maken, maar met deze kit ging het sneller ;-)

groetjes, Evy

7 opmerkingen:

  1. Hardstikke leuk schudkaartje! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk papier! Het schudgedeelte erbij vind ik ook helemaal leuk. Goede reclame voor bij je nieuwe buren, vergeet een stempel met je blog link niet hè. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om die stans voor een shaker kaart te gebruiken; het is een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk gedaan zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem echt heel gaaf Evy! Mag ik vragen van welk merk de home-stans is? die is zoooo gaaf! groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag je dat vragen! Hij us van Sugar Pea Designs, een Amerikaans merk. Maar ik vermoed dat je hem bij Oma Dee kan bestellen... (De stempelset is van hetzelfde merk)

      Verwijderen