donderdag 2 december 2010

Kerstkaartjes

Het is al even geleden dat ik iets gepost heb, maar het was nogal druk op school: Sinterklaas en toetsen...
Vandaag heb ik eindelijk een beetje tijd en ik zal dan maar meteen 2 kaartjes laten zien om het goed te maken.

Het eerste kaartje is een kaartje met vooral Marianne design dingen. Het was ontzettend fijn om te maken en ik ben van plan om er nog meer in die stijl te maken. Ik ben er nu ook eindelijk achter hoe ik zo'n roosje moet maken. Ik vind hem zelf een van de mooiste die ik ooit heb gemaakt. Benieuwd wat jullie er van vinden?

*****

It's been a while since i've posted something. But i've been busy at school: Sinterklaas and exams. Today i finally have the time and i'm gonna post 2 to make it up to you!

The first card is a card with a lot of marianne design products. It has turned out a great card, i love this style! I finally discovered how to make a rose. I'm curious to find out what you think of it.



stamps: Eline by Marianne Design
tree: creatables: Marianne Design
"snowflake": creatables: Marianne Design
rose: creatables: Marianne Design
paper: Magnolia: something old, something blue
ribbon, stickles


Mijn andere kaart heb ik in September leren maken op een workshop in 'het boekensteuntje' in Echt. Ik heb er alleen een ander stempeltje voor gebruikt. Ondertussen heb ik ze al verschillende keren gemaakt omdat er maar mensen naar blijven vragen...

*****

My other card is one i've made at a workshop at 'het boekensteuntje' in Echt. I've only used an other stamp for it. Meanwhile i've made it a few times because people keep asking for it.




stamps: Marianne Design
tree: creatables: Marianne Design
border with stars: creatables: Marianne Design
ribbon: Marianne Design
paper + sentiment: Nel van Veen: Tierelantijntjes
stickles

3 opmerkingen:

  1. dit is een heel mooi easel card en mooi ingekleurd.
    leuk die blauw tinten.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de eerste kaart vind ik ook geweldig heel mooi papier en ook geweldig in gekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen