donderdag 24 februari 2011

baby-card boy

Hallo dames!
Een tijdje geleden is een collega van mij bevallen van een zoontje en
voor haar heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik vind het zelf een mooi kaartje, maar had achteraf gezien, toch
beter een wit kaartje als ondergrond genomen.
Wat ik wel heel mooi vind zijn de twee wasknijpers aan de zijkant.
Ik heb ze gewoon vastgeplakt met siliconen.


Benieuwd wat jullie er van vinden....

groetjes, Evy

materiaal:
  • designpapier: Marianne Design: Eline's papers baby boy
  • witte mini-wasknijpers: Xenos
  • witte halve parels: Kars
  • wit organzalint
  • floralpunch: ?
  • vlinderpunch: Tonic
  • Nestabilities beaded oval small
  • lichtblauwe cardstock


3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een superschattig kaartje!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een mooi én lief kaartje. Het blauwe past er toch erg goed bij. Die wasknijpertjes zijn ook leuk bedacht. =)
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen