dinsdag 19 april 2011

Challenge bij Nadia: Vintage

Hoi allemaal,

Dit kaartje heb ik speciaal gemaakt voor de challenge bij Nadia.
Ik had namelijk nog nooit een vintagekaartje gemaakt. Niet dat ik niet wou...
Maar door de vele bestellingen de laatste tijd kwam ik er gewoon niet aan toe....
Maar nu dus mijn eerste vintage kaartje en ik vond het ontzettend leuk om te maken!
Wat vinden jullie ervan? En hebben jullie misschien tips om hier of daar nog dingen te verbeteren?

Groetjes, Evy



Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Materiaal:
  •  Blauw cardstock
  • Cream-pearls
  • Stempel: Elusive-stamps, gekleurd met derwents
  • Designpapier: Action
  • Distress-inkt: Vintage Photo
  • Blauw lint
  • Borderpons: Avec


7 opmerkingen:

  1. ik vind hem prachtig zo evy, het is een echte vintage kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie vintage kaart. Hele mooie kleuren combinatie.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Je zou helemaal niet zeggen dat dit je eerste vintage kaartje is. Het papier past erg mooi bij de bloemenstempel. Knap gedaan hoor.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge blog
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig geworden, op en top vintage, bedankt om mee te doen met Nadia's challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukertje,bedankt om mee te doen met Nadia's challenge

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. this is great. Thanks for sharing with us at Nadia`s challenge blog:)

    BeantwoordenVerwijderen