maandag 9 januari 2012

Beterschap

Hoi allemaal


Vandaag enkele kaartjes om iemand beterschap te wensen.
Altijd handig! Ik heb daarvoor de knipvellen van Marianne Design gebruikt.
De paperpad had ik al wat langer liggen en daar ben ik aan de laatste blaadjes bezig! Toch een heerlijk gevoel als zo'n pad bijna op is, dan krijg ik zin om weer een nieuwe te kopen;-)
Maar ik hou me voorlopig aan mijn creatieve voornemens!





Ik vind de kaartjes wel geslaagd, maar er ontbreekt toch nog iets....
Geen idee wat, maar het zou wat drukker mogen. Tips zijn altijd welkom!

groetjes, Evy

Deze foto's zijn nog van mijn oude camera, het geboortekaartje had ik met de nieuwe gedaan en ik vind toch dat er een groot verschil is!

Met deze kaartjes wil ik graag meedoen aan de challenge bij AnMa Creatief.
De challenge is: bloemen. ik dnek dat ze daar allemaal wel voor in aanmerking komen ;-)

6 opmerkingen:

  1. hallo evy die paperpad blok heb ik nog enkele blaadjes van dan zijn ze ook op.
    ik vind het hele leuke mooie kaarten, ik zou er niet meer bij doen want de achtergronden zijn al druk genoeg.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou als je daar niet van opknapt als je ziek bent, wat een vrolijke kaartjes, ik vind ze super! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijke kaartjes. Ik zou ze zo laten, want de achtergrond is druk genoeg. Bedankt dat je met deze leuke kaartjes meedoet met onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal goed die kaartjes!
    Niets meer aan doen!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk setje van kaartjes heb je gemaakt.

    Fijn dat je hiermee meedoet met de challenge bij AnMaCreatief.

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en vrolijke collectie is het geworden!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen