zaterdag 31 maart 2012

Tiddly Inks ; just for you!



Hoi allemaal!

Hier in België is het fijn Paasvakantie, heerlijk!
Dan heb ik weer eens de tijd om wat meer te knutselen,
want dat is er de laatste weken met de rapporten en toetsen niet van gekomen, helaas!

De kaart die ik jullie vandaag wil laten zien, is een kaartje gemaakt met een digi van Tiddly Inks.
Het papier is van Basic Grey, lintjes van de Veritas,
Bloemen, knoopjes, stempel binnenkant en parels van AnMa Creatief
Randpons: Avec
Stempel voorkant: Marianne Design
Ik heb ook nog wat Glaze gebrukt op de bloemen.

Het kaartje gaat gewoon naar mijn voorraad,
want ik ga binnenkort eens mijn 'kunnen' tonen op een hobbybeurs,
ben benieuwd!

groetjes,

******

Hello!

Here in Belgium we're having a 2-week Easter Holliday.
So it's time for me to get crafty again ;-)
Didn't have the time lately, due to the exams and reports.

The card i'd like to show you all today is a card made with a digi from Tiddly Inks.
Papers from Basic Grey, ribbon from Veritas.
Flowers, buttons, stamp inside and pearls: AnMa Creatief.
Borderpunch: Avec
Stamp front: Marianne Design
I've also used some glaze on the flowers.

This card is going to my stash,
because i'm showing on a hobby-event soon.
Don't know what to expect of it....

Bye,

I'm entering this card to the following challenge:


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, leuke digi!!!
    Prettige vakantie......!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hiyah evy!
    oh this is cute! I love that image and your paper is yummy too!!
    Thank you for popping in on the tiddly inkers this week
    hugs Lou x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty and I like how you did the inside of the car too, nice touch! Thanks for playing along with us at Tiddly Inks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor!
    & heel mooi ingekleurd.
    -xx- Charlotte
    Zussenknutsel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele leuke mooie kaart evy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Paasvakantie? Wat heerlijk! Wil ik ook wel.... Geweldig mooie kaart! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That is sassy and sweet Evy - love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh so adorable! I love this image and you've done a fabulous job creating a fantastic birthday card! Thanks so much for joining us at Tiddly inks and I can't wait to see what you make next!
    hugs,
    M

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi sweetie this is just gorgeous, I love the colours you have chosen, fabulous, thanks for joining us at Tiddly Inks this time hugs Pops x x

    BeantwoordenVerwijderen