zondag 27 januari 2013

Elke kaart een Feestje!

Hey!

Ik zag afgelopen week de challenge bij Elke Kaart Een Feestje, en dacht, daar wil ik graag aan meedoen!
Je moet met reepjes papier je eigen designpapier maken, en ik had meteen een idee hoe ik dat zou gaan doen.

Ik hou al jaren de strookjes papier die overblijven, bij in een doos, maar wist nooit wat ik ermee moest doen. Nu zag ik op Pinterest een kaartje waarbij restjes papier gebruikt werden als achtergrond.
Ik heb enkele strookjes gezocht die qua kleuren mooi bij elkaar passen. Ik heb ze mooi naast elkaar opgeplakt en hier en daar de onderkant een beetje omgekruld. Nog een touwtje, lintje, roosjes, bedeltje en een tekststempel van Marianne Design, en klaar!

Wat vinden jullie ervan?

Groetjes, 


En dat zonder iets uit te stansen ;-)





Hey!

I saw last weeks challenge over @ at Each Card A Party, and I really wanted to join!
You have t make your own design paper with strips of paper, and I immediately had an idea how I was going to do that.

I  have kept the strips of paper that remain while cardmaking for years in a box, but never knew what I could do with it. Now I saw on Pinterest a card with scraps of paper that were used as background.
I have taken some strips that match color matched. I've glued them together and curled some of them at the bottom a little.  What else? some string, ribbon, roses, charm and a text stamp from Marianne Design, and ready!

What do you think?

Hugs




(without any die-cut ;-))

With this card i'd like to participate @ the following challenges:





9 opmerkingen:

  1. je hebt weer vele mooie kaartjes gemaakt Evy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a clever idea, Evy! I love the papers you chose with the kraft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje, Evy. Leuk ook die strik met bloemetjes en bedel!
    Fijn dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart heel erg leuk.Leuk verzonnen.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk hoor!! Mooi kaartje is het geworden!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Heel leuk hoe je de strookjes hebt verwerkt.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this card Evy! So clean and pretty. Thanks for joining us at Papertake Weekly this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat geweldig gedaan!!! Een hele mooie kaart en geweldig hoe je zo de restantjes toch mooi kan benutten ;-) goed idee!!! Ga ik onthouden ;-)

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke en originele kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief januari-challenge...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen