zondag 7 april 2013

Irene 1 Jaar!




Hallo!

Vandaag een korte post. Ik heb dit kaartje gemaakt voor het dochtertje van een collega dat gisteren  jaar is geworden. Mijn collega bestelt regelmatig kaartjes bij mij, daarom wou haar moeder haar deze keer eens verrassen met één van mijn kaartjes. 

Irene was vrijdag jarig, en ik hoop dat ze ondertussen het kaartje heeft gekregen, zodat ik hem hier kan laten zien, maar dat zal wel...

Voor dit kaartje heb ik eigenlijk allemaal materialen gebruikt van de serie Eline's Babies. Enkel de letterstempels, brads, knoop, roosje en de grote die op de achtergrond, zijn van andere merken of mijn voorraad.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

Groetjes, 





Hello!

Today a short post. I made ​​this card for the daughter of a colleague. My colleague orders regularly cards from me, so her mother wanted to surprise her this time with one of my cards.

Irene's birthday was Friday, and I hope she's had the card already so I can show it here, but i think she has ...

For this card I've actually used all materials from the series 'Eline's Babies'. Only the letters stamps, brads, button, and the large rose on the background are from other brands or my stock.

I hope you like it!

Hugs,


With this card i'd like to participate @ the following challenges:

7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige leuke kaart. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super lief en mooi kaartje Evy.

    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin


    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That is so adorable, Evy! Love the details!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje!!! Bedankt voor het meedoen met Nadia’s challenge, groetjes Rachel.

    BeantwoordenVerwijderen