donderdag 2 mei 2013

DCL#183: sketch challenge





Hallo allemaal,



Vanavond wil ik nog graag dit kaartje aan jullie laten zien. Ik heb het gemaakt aan de hand van de schets van de DCL. Ik merk dat het werken met schetsen wel goed lukt (vind ik). Dan kan ik me meer concentreren op de kleuren en de materialen en komt de schikking vanzelf wel goed ;-)




Voor mijn kaartje heb ik het papier van Eline's Huis gebruikt en een stempeltje van Jouy Crafts. Nog wat knoopjes, een doily, bloempjes, pareltjes en bloemen pailletten (mijn nieuwe verslaving) en klaar!

Ik vind het altijd leuk om jullie commentaar te lezen!


Groetjes, 





Hello everyone,


Tonight I would like to show you this card  I made on the basis of the sketch of the DCL. Working with sketches is a great idea for me (I think). I can concentrate more on the colors and materials, the arrangement wil go easy ;-)




For my card I used the paper of Eline's House and a stamp of Joy Crafts. Some buttons, a doily, flowers, pearls and sequin flowers (my new addiction) and i'm,ready!

I always love reading your comments, thank you for that!


Hugs,


With this card i'd like to participate @ the following challenges:





5 opmerkingen:

  1. Apart mooie kleurencombi en een prachtige uitvoering.
    Dank dat je met ons meedoet Evy bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een mooie, rustige en ook chique kaart van gemaakt, Evy! Dank je wel voor je deelname aan de challenge van DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitwerking van de schets Evy!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So beautiful, Evy! Gorgeous muted colourway (very sophisticated!) and sweet elements!

    BeantwoordenVerwijderen