vrijdag 17 oktober 2014

Oh boy, here comes trouble!



Goeiemorgen!

De vrouw van een van mijn collega's is bevallen van een jongetje. Samen met nog een paar parallelleerkrachten wouden we graag een kaartje doen. 
Hij is zelf nogal een plaaggeest, daarom vond ik dat deze stempel wel kon ;-) 


Het papier is een restje van MD, ik vrees dat die blok nu echt wel op is, snik...
De stempel komt van Joy, net als de tut en het rompertje. Nog een paar pareltjes gemaakt, wat lint en twee mini-wasknijpers  en ik vond hem wel leuk zo!

groetjes, Evy

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij Hobbyhome challenge 14: maak een babykaart

4 opmerkingen:

  1. Het papier blijft leuk he! Top icm met de mooie ster, de leuke stempels en de knijpers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, wat een geweldige tekststempel! Erg leuk deze geboortekaart!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk geboortekaartje is het geworden voor je collega, Evy. Geweldig die tekst, en vind jij het ook al jammer dat het papier al bijna op is, ik heb er ook niet veel meer van, dus ik ben er nog heel zuinig op. Groetjes, ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt. Fijn dat je meedoet met de challenge van Hobbyhome.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen