dinsdag 25 november 2014

MD: Elines "Kerstvogeltjes"


Goeiemorgen!

Vandaag onderbreek ik mijn baby-serie even voor een kerstkaartje!
Ik heb het eindelijk aangedurfd om de vogeltjes en het prachtige papier van Eline te gebruiken. Het is bijna te mooi om uit de verpakking te halen, laat staan om er in te knippen. Soms blader ik er gewoon eens door en dan ben ik al vrolijk ;-)

Buiten het vogeltje en het designpapier zie je nog wat spulletjes van Marianne Design: de tekst en het té schattige hertje zijn stempels van MD, net als de stand achter het vogeltje. verder heb ik nog wat floss, een knoop en enkele plakparels in verschillende maten gebruikt.


Vandaag op school een lekker relaxed dagje; zwemmen, turnen en een toets, maar af en toe mag zo'n dagje wel eens ;-)

Ook voor jullie een fijne dag!

Groetjes, Evy

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges: 


13 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kerstkaartje, heel leuk dat je koos voor niet traditioneel met het mooie vogeltje als blikvanger! Het hertje is inderdaad erg lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evy, een schitterende kerstkaart en gelukkig niet zo traditioneel. Kortom ene plaatje.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Evy,

    Dank voor je berichtje en leuk dat je volger bent geworden! Ik zie wel dat jij ook fan bent van vrolijke kleurtjes;-) Prachtig deze vogels van Eline! Je hebt het leuk verwerkt.

    Fijne avond en groetjes,
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof kaartje! Leuk dat hertje zo schuin bij de tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart heb je gemaakt.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van K&K.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Evy, fijn dat je meedoet bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt. Leuk dat vogeltje die de brief komt brengen.
    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstcreatie!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief novemberchallenge.

    Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Evy,
    Wat een leuke kerstkaart.
    Ik word er helemaal vrolijk van.
    Dankjewel voor je deelname bij De Creatieve Zebra.
    Groetjes, Linda DT-DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellige en vrolijke kaart! Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Evy, wat een leuke kaart! Het vogeltjes is vooral erg leuk!
    Gezellig dat je meedoet bij K@K!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen