dinsdag 3 februari 2015

Veerle en Mario


                     
Hallo allemaal!
De voorbije dagen heb ik niet veel gepost hier: snipverkouden en een toetsenweek, dodelijke combinatie ;-) 
Vandaag, met valentijn in het vooruitzicht, een trouwkaartje: heel sober in grijstinten. Het muurtjespapier weer eens van de Wibra, de love-mal van MD, net als het hartje. Letters van MFT. Voor de rest, de gewone versieringen ;-)



Ik vond het wel een goed idee om een stukje vellum over 'Love' te plakken. Dat maakte het geheel wat zachter. Nadien dacht ik dat ik er ook een schudkaart van had kunnen maken.... Misschien een ideetje voor een volgende keer ;-)

Maak er een fijne dag van!

groetjes, Evy

6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sober? Ik vind hem super. De zilveren letters, het vellum over de letters en het hart zijn mooie toevoegingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, heel mooi afgewerkt en alles past zo mooi bij elkaar. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hej, wat een super kaartje! Dat vellum over de tekst is een hele mooie toevoeging!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super stoer gemaakt. Het stukje vellum viel me meteen op. Héél gaaf!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen