zaterdag 27 juni 2015

SU Lotus Blossom #2

Weekend! Heerlijk!

Vandaag een kleine serie met de Lotus Blossom van SU.  Ik ben er nog lang niet mee uitgespeeld ;-) Zeker niet nu ik de nieuwe kleuren van SU heb binnengekregen! Weer nieuwe combi's!


Het strikje komt uit de voorraad, net als de sequins en het kraft papier. De teksten komen van 2 verschillende stempelsets van SU, misschien al wat ouder, maar ze passen hier nog perfect!


Het papier met de blaadjes is een SAB-cadeautje. Ik had het niet gekocht, maar bij de garage-sale van Miranda heb ik het nog op de kop kunnen tikken ;-)

Geniet nog van jullie weekend!

Evy

5 opmerkingen:

  1. Twee uur en drie kwartier na het posten is hij eindelijk te zien hoor! Leuk dat je de nieuwe kleuren hebt, je hebt er twee mooie kaartjes mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee SUper kaartjes...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evy, wat een mooie en leuke dingen heb je gemaakt de afgelopen tijd! Ik heb eindelijk weer eens gelegenheid om een blogrondje te doen! tot gauw! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen