woensdag 7 oktober 2015

Heidi & Albert

Hallo allemaal!


Vandaag een huwelijks-jubileum-kaartje (als dat woord al bestaat) 
Gemaakt op vraag van mijn nicht en voor 2 hele goede vrienden van hen. 
Nu vind ik 25 jaar getrouwd lang, maar dan ben je volgens mij nog niet oud, dus kan een hip kaartje wel ;-)
Ik heb het prachtige papier van SU gebruikt. De "&" stond er al op en was zonde om weg te doen! 
Ik heb dat velletje een beetje hoger opgeplakt, zodat het stukje met de hartjes wat lager lag. De letters en cijfers zijn van MFT, nog een paar plakparels en klaar!


Eigenlijk is het moeilijkste aan dit soort kaarten het recht lijmen van de letters en dat is toch wel een hele klus vind ik (met de lat!)


Na mijn verjaardag gisteren ga ik vandaag een beetje shoppen in Leuven. Veel knutselwinkels liggen daar helaas/gelukkig niet. maar ik ben er zeker van dat het een leuke dag zal worden met mijn zus en mama. 

Groetjes, Evy

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, mooie kleuren en gave letters! Jij nog gefeliciteerd met je verjaardag, ben je goed verwend? En veel plezier met shoppen, gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Ik vind het mooi hoe jij altijd je kaartjes zo persoonlijk aanpast aan de gelegenheid, gaaf gedaan! Proficiat nog met je verjaardag & veel plezier in Leuven vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He mijn reactie op deze kaart is niet aangekomen laatst. Nog maar eens dan. Ik vind het een hele hippe, cooLe kaart. Super met de teksten en het grote & teken centraal. Ik smeer altijd fotolijm onder de letters, dan kan je ze nog even recht schuiven. Soms doe ik gewoon een dikke dot lijm op het ondervlak en plak ik daar de letters op. Al het overtallige veeg ik weg als de lijm is opgedroogd, lang leve de fotolijm die geen restjes achter laat!

    BeantwoordenVerwijderen