donderdag 14 januari 2016

52 weeks to Christmas # 2

Hallo allemaal!

Het is donderdag en dat wil zeggen dat het weer tijd is voor een kerstkaartje en 52 weeks to Christmas!
Het kaartje van vandaag heb ik gemaakt met de vorige Idee&Post. 
Bijna alles komt uit die kit, behalve de stempels, die zijn van Els Brigé, en de zilveren sterretjes zijn van de Action ("Kerstconfetti" heette het daar ;-))


                             

Ik vind persoonlijk dat er iets aan het kaartje ontbreekt, maar ik weet niet wat?
Het papier is al erg druk van zichzelf, dus nog een ander strookje erbij is geen optie. Maar misschien een strikje van twine? Of een paillettenslinger... ;-)



Fijne dag verder!

Evy

4 opmerkingen:

  1. Erg mooie kerstkaart Evy !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem mooi zo... voor mij hoeft er niets meer bij maar je zou een klein strikje boven het hertje kunnen doen van twine ofzo.. maar nogmaals hij is zo ook al prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die tekst en wat mij betreft hoeft er niets bij :) Ik vind 'em geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen