dinsdag 15 november 2016

Idee&Post#21: Herfst

Hallo allemaal!

De kaartjes van vandaag passen perfect bij het weer buiten....


Het verjaardagskaartje is nog vrij vrolijk door het motiefje met de zonnebloemen.
Ik heb het prachtige papier van de I&P gecombineerd met een stans van MD en een stempeltje uit een set van MFT. En als finishing touch natuurlijk een paar gouden sequins.


Maar je kan ook kaarten maken voor iets minder vrolijke gelegenheden....


De blaadjes en het papier komt uit het pakket van I&P, net als het touw dat ik op beide kaartjes heb gebruikt.  Het stempeltje komt uit een hele oude set van Joy, maar bij gebrek aan mooie hedendaagse tekstjes blijf ik hem toch gebruiken.


Ik heb ondertussen mijn knutselgerief naar mijn zoldertje verhuisd waar ik in alle rust kan knutselen, maar ik merk dat het niet lukt... Ik zit liever in mijn woonkamer, maar dat is meteen zo'n puinhoop! Hoe doen jullie dat? Wat is jullie favo knutselplek?

groetjes, Evy

3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze allebei erg mooi. Eerlijk gezegd vind ik de condoleance kaart het mooist. Die vind ik zo stijlvol.

    Ik ben de gelukkige bezitter van een eigen hobby/werk/studeerkamer. Dat is echt mijn plek. Ik heb jarenlang aan de keukentafel gezeten maar werd helemaal knirftig van iedere keer opruimen. Toe onze jongens op zichzelf gingen wonen kreeg ik een eigen kamer. En daar werk ik het prettigst. Alles bij de hand; ideaal. Nu kan ik op die kamer de boel de boel laten maar ik ruim nog steeds op. Ik heb een hekel aan rommel en ik wil iedere keer met een schoon werkblad beginnen. Voordeel van zo'n kamer is de opbergruimte. Nadeel (nou ja niet echt haha) je koopt ook meer stempels en stansen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke herfstkaartjes Evy! Die zonnebloemetjes vrolijken het druilerige weer van vandaag een beetje op en ja, dat andere kaartje heb je soms ook nodig. Heel stijlvol gedaan. Ik heb een heerlijk lichte knutselkamer waar ik graag mijn tijd doorbreng, al zou beneden zitten wel goed voor me zijn, dan moet ik namelijk altijd om de 10 minuten de trap op om iets te pakken... goed voor de lijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten! Ik heb ook wel eens nagedacht over een knutselkamer, maar vind het toch wel gezelliger om beneden te zitten.. dus ja dan staat de troep soms allemaal in de woonkamer hihi... Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen