vrijdag 21 april 2017

Hello Baby!


Goeiemorgen!

Deze stans is zonder twijfel de allerbeste aankoop die ik ooit heb gedaan op het gebied van stansjes! Ik vind het heerlijk om op het rompertje een tekst te zetten. Waterverf is ook een van mijn favo technieken, dus die mocht hier ook niet ontbreken. Het speciale zit hem bij deze kaartjes  vooral in de embossingfolder van de achtergrond. Wat geeft die een mooi effect!


Na een jongensversie ben ik natuurlijk meteen voor een meisjesversie gegaan...


Materiaal:
- cardstock, inkt: SU
- stempels: Marianne Design
- stans rompertje: My favorite things
- drops Nuvo
- embossingfolder: We r memorykeepers


Maak er nog een hele fijne dag van!

groetjes, Evy



4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze gaaf! Geweldige achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik jouw reactie las op mijn ballonnenkaart voor CCCB verschoot ik van kleur. Wát een compliment; dank je wel! Maar nu is het mijn beurt; nu ben ik jaloers :) Dat rompertje blijft zo gaaf! Maar de achtergrond; waar heb je die embossingfolder vandaan? Wow; helemaal tóp met waterverf erbij. Ik ben fan :)

    BeantwoordenVerwijderen