maandag 26 juni 2017

Knutseltip (en #useyourstuff)


Vandaag heb ik geen kaartje om aan jullie te laten zien, maar een hele eenvoudige knutseltip. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij mij blijven er altijd kleine reepjes papier over wanneer ik aan het knutselen ben. Ik vond het altijd zonde om ze weg te gooien maar wist ook niet meteen wat ik ermee moest doen. Tot ik ergens in een filmpje op youtube zag dat iemand ze hergebruikte om smalle teksten op te stempelen. Sindsdien staat er een klein bokaaltje op mijn tafel waar ik de smalle restjes in bij hou. En ik moet eerlijk toegeven dat ik ze al vaak gebruikt heb! Hebben jullie ook zo'n tips? 

Fijne dag,

Evy

5 opmerkingen:

  1. Goede tip! Ik ben echt een hamster wat betreft restjes: wil altijd alles bewaren! Heb dus ook een doos met restjes papier, maar de kleine strookjes verdwijnen toch soms. Dit is handig om ze zo bij elkaar te houden :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd goeie tip! Bij mij ligt dit vaak her en der op mijn bureau. Gebruik het vaak voor teksten en soms vis ik het weer uit de prullenbak. Zo'n potje is een goed idee! #useyourstuff!!

    BeantwoordenVerwijderen