zaterdag 23 september 2017

Els Brigé: Hou de moed erin

Hallo,

Afgelopen maandag konden jullie bij Els Brigé een kaartje van mij zien. Vandaag wil ik het ook hier nog eens laten zien en een beetje meer uitleg geven.


Ik ben begonnen met de gestreepte achtergrond. Die was vrij eenvoudig te maken met een heel simpel penseeltje en wat inkt. Hij is absoluut niet recht en wat vlekkerig, maar dat heeft zijn charme! Daarna heb ik enkele afdrukken gemaakt van de bloem in knop en verschillende blaadjes. In het kleuren ben ik nog niet echt een kei, maar ik probeer ;-) De ingekleurde afdrukjes heb ik vervolgens uitgesneden met de die-cuts. Nadien heb ik een cirkel uit wit cardstock uitgesneden en de bloemen daarop geschikt met een paar blaadjes eronder. 
De tekst uit de set van "Think Pink" heb ik gestempeld met zwarte inkt en uitgesneden met de bijpassende die-cuts. Het kleine tekstje komt uit dezelfde set maar is op een bijpassende kleur cardstock gestempeld. Tenslotte heb ik nog enkele sequins verwerkt op mijn kaart, iets waar ik echt niet zonder kan! 


Materiaal:
- stempelset: "Ranonkel" Els Brigé
- stempelset: "Think Pink" Els Brigé
- die-cuts woorden: "Think Pink" Els Brigé
- die-cuts: "Ranonkels" Els Brigé
- die-cut cirkel: Marianne Design
- water colour papier
- cardstock: SU
- inkt: SU
- sequins: eigen voorraad

Volgende week vertrek ik op zeeklassen, voor de eerste keer, en dat is toch wel héél er spannend! We gaan met 8 klassen (2 leerjaren) en zo'n 150 kinderen naar Oostende. Mocht je einde van de week daar zijn en een grote bende kinderen zien lopen met fluo-hesjes, zwaai eens naar me ;-)

Groetjes, Evy

1 opmerking:

  1. Prachtig kaartje! Wat gaaf dat je zelfs je eigen achtergrondje zelf geschilderd hebt. Het past nu qua kleur ook perfect bij de bloemen. Ook de tekst is mooi. Heel veel plezier in Oostende maar dat gaat vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen