zondag 18 februari 2018

Baby: tipi's!



Hallo!
Ik ga vandaag nog even verder met de babykaartjes (die nog op mijn computer stonden ;-))
Deze keer heb ik een stempelset van SU gebruikt. Ik moet eerlijk zeggen dat hij me niet meteen opviel in de catalogus, maar na enkele leuke voorbeelden gezien te hebben op Pinterest, ben ik toch maar overstag gegaan!


De tipi's heb ik ingekleurd met stift. Die heb ik uitgeknipt en geplakt op een vierkantje met een "postzegelrandje", dat ik heb uitgestanst uit wit cardstock. Op het vierkantje heb ik met inkt spetters gemaakt. ik heb als basiskaart een witte kaart gebruikt, waar ik bijpassend blauw en roze cardstock op heb geplakt. Daar heb ik nog enkele keren sterretjes op gestempeld om het zwart te doen terug komen en iets interessants toe te voegen achter het vierkantje.


De "welkom"-stempel is van Els Brigé en hij is één van mijn absolute favorieten! Momenteel staat hij in de sale, dus kan je hem kopen voor een leuk prijsje! Om mijn kaart af te maken heb ik er nog een strikje gemaakt van lint op geplakt en enkele zwarte en witte stippen, gemaakt met Nuvo drops. 


Ik hoop dat jullie mijn kaartjes leuk vinden!

Groetjes, Evy

3 opmerkingen:

  1. De tipi's waren me helemaal niet opgevallen in de catalogus maar als ik dit zie vind ik ze toch wel heel erg gaaf! Echte originele babykaartjes, gaaf gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn leuke kaarten!!! Grappig met die tipi's. Herinnert mij aan de tijd dat onze jongens indiaantje speelden. Verkleed en met zelfgemaakte indianenspullen (=

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn enig! Ik vind het knap dat je meer op het kaartje hebt gedaan dan enkel de tipi's. Dat zie je niet vaak.

    BeantwoordenVerwijderen