dinsdag 6 maart 2018

Home is wherever you are

Hallo!

Vandaag even een kort berichtje van mij met natuurlijk een kaartje!
Verhuiskaartjes zijn kaartjes die ik niet zo heel vaak maak... Jullie wel? Maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet graag maak ;-)


Voor dit kaartje heb ik een zwarte basiskaart genomen en er een laagje wit cardstock op geplakt om de zwarte toplaag te matten. Op het zwarte cardstock heb ik met versamark en wit embossingpoeder sleutels gestempeld. Ik ben niet erg ordelijk geweest, maar dat hoorde wel bij de look, vind ik. Daarna heb ik het nog bewerkt met witte verfspetters en witte nuvo drops. Dan aan de linkerkant een cirkel van vellum geplakt, achter de home-stans van Sugarpea Designs. eronder zit nog een zilveren uitgestanste sleutel, net als de sleutelstempels komt hij van de Action (goede aankoop!) Het tekstje op de voorgrond heb ik met zwarte inkt gestempeld op een restje wit cardstock en hoorde bij de Sugarpea-stans. Om de kaart helemaal af te maken zit er nog een zwart strikje achter het tekstje en heb ik nog wat extra sequins bevestigd voor een beetje bling. 


Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!
Voor een keertje heb ik eens geen vergadering of andere activiteit gepland, dus kom ik eindelijk eens aan mijn huishoudwerk toe ;-)

Groetjes,

Evy

1 opmerking:

  1. Tja dat poetsen moet af en toe ook gebeuren he, en soms ruimt het ook zo lekker op in je hoofd als je huis schoon en opgeruimd is. Dit verhuiskaartje is een beauty! Ik vergeet ze ook vaak te maken maar vind ze wel heel leuk. Zeker met deze home-stans, wat een leukerd!!

    BeantwoordenVerwijderen