dinsdag 22 mei 2018

Eline's diertjes #6



Hallo allemaal!

Het is nog steeds dinsdag, dus heb ik een kaartje voor jullie met de diertjes van Eline! We zijn ondertussen net over de helft, en daar kan je bij mij het schaapje vinden. Ook een schatje, net als ieder diertje eigenlijk....



De set met de teksten lag hier al een tijdje en ik had er nog niets mee gemaakt (shame on me!) en dit was de perfecte gelegenheid. Ik heb de grote tekst met de hand uitgeknipt, iets wat ik al vaker voorbij zag komen bij anderen en nu ook eens zelf heb geprobeerd. Het was vrij eenvoudig en ik ga het vast vaker doen!

Gaan jullie ook weer even bij Linda en Gerdine kijken?

Fijne dag verder!

Evy

9 opmerkingen:

  1. Hij is leuk! Mooie kleurencombi. En een lief schaapje natuurlijk. Ik heb de stempel ook; heb nog niet geprobeerd deze uit te knippen maar als ik jou zo hoor (en het resultaat zie) kan ik dat best een keertje doen. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Vind de kleurencombinatie zo stoer bij het wollige zachte schaapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje, toffe kleurencombinatie bij dit lieve schaapje!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dag later, sorry. Maar nu eerst even een berichtje voor jou.
    Wat een super schaapjes kaart is het geworden. Ik dacht nog even aan de woordspeling zwangerschaap.
    Tot de volgende diertjesdinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn reactie komt een dagje later dan gepland, maar wat een leuke kaart heb je gemaakt. Lief schaapje en mooie tekst! Je designpapier vind ik ook erg gaaf! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart in dat zwart met geel! Lief en toch een beetje stoer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fantastisch mooie kleurencombi heb je gebruikt. Ik vind hem heel gaaf geworden. En waar is die tekststempel van? Ik vind m namelijk super.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Later dan gehoopt kom ik toch nog even bij jou langs om te kijken welk diertje bij jou op plaats 6 mag staan!
    Zo schattig het schaapje :-)
    Ps ik heb nog geen envelop van jou ontvangen hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen