dinsdag 12 juni 2018

Eline's diertjes #9



Hallo! 

Nog snel een berichtje van mij! Als negende diertje heb ik de koala gekozen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik die niet eerder in mijn bezit had, maar na al die leuke kaartjes van jullie, kon ik niet anders, dan hem bestellen ;-)


Ik vind zo'n koala heerlijk lui, dus het tekstje i.v.m. vakantie past er volgens mij perfect bij. 
Het papier is van Marianne Design, dan nog een stukje vellum, tekstjes van Bij Oma Dee en Tonic Nuvo drops. Heel eenvoudig, maar leuk om te maken.


Gaan jullie vandaag, of morgen, even bij Linda en Gerdine kijken?.

Zo, nog twee en een halve week naar school en dan eindelijk vakantie! Met het warme weer van de laatste weken en de drukke kinderen kijk ik daar stiekem wel naar uit!

Fijne dag!

Evy

12 opmerkingen:

  1. Wauw! Ik vind ‘m geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ozo leuk is de Koala hè Evy!
    Bij mij staat hij ook op de 9e plaats. Maar had ik hem eerder kunnen kopen, dan stond hij zeker hoger in de Top 10!
    Je kaartje is heel leuk geworden met die vellum cirkel.
    Fijne dag vandaag en tot volgende week!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel leuk! Ik kan me voorstellen dat je gezwicht bent. Ah, dat is lekker, al bijna vakantie: het aftellen kan beginnen!

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, Evy! Die koala vind ik ook echt geweldig. En je papier past er heel mooi bij.
    Het begint al lekker op te schieten voor je, richting de vakantie!
    Succes de laatste weken.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die staat ook nog op mijn verlanglijstje! Heel mooie vakantiekaart! Lekker aftellen voor jou!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje heb je gemaakt:)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Evy!! En een super tekst.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, dat effect van het vellum is erg mooi vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Evy,
    Wat heb je een leuke kaart gemaakt met de koala! Nog twee weken en dan vakantie. Lekker vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje! Mooie papiertjes en lief, de koala! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De 9e week is nog niet voorbij... dus ik mag nog een reactie achterlaten op je deelname aan onze challenge deze week!! Bedankt voor het meedoen! Wat een mooie kaart met dit lieve dier! Groetjes Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi,
    Leuke kaart zeg!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen