donderdag 13 november 2014

Babykaart #2 Louis

Goedemorgen! 

Vandaag al donderdag.. bijna weekend ;-) (nee, ik mag niet klagen na deze korte werkweek)
Ik laat jullie hieronder deel 2 uit de baby-serie zien. Een kaart voor een jongetje, maar het mocht allemaal wel wat stoerder. Daarom koos ik voor het autootjes-papier van MME, het gele chevron-motiefje en het stukje met de stippen komen trouwens ook uit dat blokje. Doordat er autootjes in het papier zaten, heb ik ook een knoopje in de vorm van een autootje genomen, dat paste er perfect bij.


De letterstempels zijn van Joy, de 2 tekststempels zijn van Marianne Design. Waar ik het lieveheersbeestje precies vandaan heb wist ik niet, maar ik ben even gaan zoeken en ik heb ze bij AnMa Creatief gekocht. Voor de rest nog enkele plakparels en wat witte raffia. Heel eenvoudig, maar soms hoeft het niet meer te zijn....

groetjes, Evy


2 opmerkingen: