dinsdag 16 februari 2016

SU: Silhouettes and script

Hallo allemaal!

Ik ben de afgelopen week niet zo veel in blogland geweest, maar ik had een weekje vakantie ;-)
Daar zat ik me al lang op te verheugen, want ik zou dan wel eens even mijn voorraad kaarten verdriedubbelen... zoals gewoonlijk loopt alles dan net een beetje anders dan gepland.

Ik zit al een tijdje te sukkelen met een tennis-elleboog (en ik tennis niet eens), maar de afgelopen week werd de pijn weer wat erge, dus besloot ik weer eens naar de dokter te gaan, en daarna naar het ziekenhuis voor een echo, en daarna weer terug naar de dokter om de uitslag te bespreken. Ik had vakantie, wat zou ik anders doen?  Ik heb het toch wel serieus zitten, want ik heb er al voor gezorgd dat ik een barstje heb... Komt ervan als je gewoon verder doet met alles ;-)Vandaag ben ik al naar de kiné geweest en dat was eigenlijk wel zalig, dus het komt goed! 



Tot overmaat van ramp heb ik zondag mijn tand in 2 gebeten (op een broodje?) en daar kan ik pas volgende week woensdag mee naar de tandarts. Maar dat hou ik wel uit want dat doet (nog) geen pijn, haha! En als dat nog niet genoeg is, moet ik nog een werkstuk maken voor een bijscholing die ik volg en heb ik nu woensdag weer een workshop. 
Ik heb het graag druk, maar dit is toch op het randje. Ik zal bij zijn als deze week voorbij is ;-)
Nu terug over naar de kaart!


Voor mijn kaartjes heb ik allemaal materialen gebruikt van SU. De stempelset is er eentje uit de jaarcatalogus, net als het papier. Ik vond het hoedje en het zonnetje echt geweldig leuk, dus daar moest ik meteen mee aan de slag!
Voor de achtergrond heb ik de tekststempel gewoon herhaald. Ik heb geprobeerd er een soort van patroon in te krijgen, maar op een speelse manier. 


Ik zeg wel: alle materialen zijn van SU, maar de plakpareltjes zijn van de Action en ik heb de gele enamel dots weer zelf gesmolten ;-)


Ik hoop dat jullie een iets rustiger begin van de week hadden?

Ik wens jullie in ieder geval het beste ;-)

Evy

4 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat heb je het druk gehad, en niet alleen met lollige dingen! Je kaartjes zijn geweldig leuk, heb die stempelset ook. Teweinig gebruikt, zal 'm eens uitgraven...sterkte met alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben op maandag altijd vrij en heb een heerlijke dag gehad, dus ik ben de week wel rustig begonnen! Balen dat je het op die manier druk hebt gehad en dat je zoveel pech hebt... maar knutselen kon toch nog wel dus? Je achtergronden vind ik helemaal gaaf. Succes en beterschap hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Getver dat klinkt echt vervelend. Sterkte met alles. Ik vind je kaarten enig; vooral die met zonnetje. Zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jhee dat klinkt niet echt als een weekje relaxen! Hopelijk kun je volgende week op je werk een beetje bijkomen van deze 'vakantie'! Je kaartjes zijn in ieder geval wel heel zonnig en vrolijk, gaaf gedaan met dat achtergrondje!!

    BeantwoordenVerwijderen