maandag 9 mei 2016

Cactus #1 City Crafter Challenge

Hallo allemaal!

Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige post! Sinds woensdag is mijn mama terug thuis en heb ik voor het eerst in weken weer wat gepoetst en gewassen ;-) Er blijft nu ook wat meer tijd over om 's avonds te knutselen, heerlijk!

Vandaag een kaartje gemaakt met Action-stempels. Ik zag ze liggen en was meteen verliefd ;-) (lekker cheap ook!) Als achtergrond papier, inkt en gekleurd papier heb ik materialen van SU gebruikt. 


Het enige dat uit mijn voorraad komt is het touwtje, de enamel dots (homemade) en de dies voor het randje (MD) en het vierkant (joy).

Vandaag na een verlengd weekend weer gaan werken... het zal vreemd aanvoelen ;-)

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij het City Crafter Challenge Blog #310 Feeling prickley

Groetjes, Evy

6 opmerkingen:

  1. Hele gave kaart! Die stempels zijn erg gaaf Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje, dat zijn inderdaad weer erg leuke stempels !
    Fijn dat je moeder terug thuis is !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk kaartje! Had de stempeltjes nog niet gezien bij de action.
    Fijn om te lezen dat je moeder weer thuis is.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees nu het berichtje over je moedr! Dat is schrikken zeg!! Fijn dat de operatie goed is verlopen, nu nog opknappen...heel veel sterkte voor haar.
    Je kaartje is zo leuk, wat zijn die cactussen geinig zeg!
    Fijne avond, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je vorige bericht heb ik gemist; die viel midden in mijn vakantie. Getver; dat klinkt akelig. Wat fijn voor jullie dat je moeder weer thuis is en het de goede kant op gaat!

    Je kaartjes in dat bericht vind ik ook erg mooi!

    En deze voor onze challenge is helemaal tóp! Ik vind die cactussen enig; helemaal geweldig toch dat je soms voor weinig iets heel leuks kunt kopen:). Superleuk dat je zin had om mee te doen bij CCCB; dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is mooi! Die stempeltjes zijn idd heeeel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen